خرید اتانول ۲۰ لیتری با قیمت و کیفیت عالی

شما میتوانید برای خرید اتانول ۲۰ لیتری با خلوص ۹۶ درصد و ۷۰ درصد با شماره تلفن که در پایین صفحه قرار دارد در واتساب پیام بدهید و به صورت مستقیم و عمده این محصول را تهیه کنید.

خرید محلول ضدعفونی کننده

برای خرید اتانول و گرفتن قیمت الکل اتانول 20لیتری در این مرکز از طریق فرم همکاری

پیام در واتساب و تماس  میتوانید از مشاوران ما قیمت ها را بگیرید و یک خرید عالی داشته باشید.

الکل ماده ای  است که  در نتیجه ی تخمیر مواد نشاسته ای مانند چغندر قند یر در دستگاههای تقطیر تولید می شود و امروز به عنوان یکی از مهم ترین وسیله های مبارزه با بیماری ها و عفونت های شدید به حساب می آید.

خرید اتانول ۲۰ لیتری

الکل سفید 70 درصد چندین سال است که برای مبارزه با ویروس ها وعفونتی های کرونایی به کمک مردم آمده است.

ما در این مرکز الکلی را تولید می کنیم از مواد کشاورزی با دستگاههای پیشرفته و نیروی متخصص در این زمینه که در نتیجه یک ماده ی کاملا ارگانیک برای شما به ارمغان می آوریم.

با رعایت نکات بهداشتی همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و الکل بهترین و سهل الوصول ترین ماده ای است که شما را از شر ویروس و عفونت و بیماری و میکروب می رهاند.

خرید اتانول ۲۰ لیتری

جدول لیست قیمت الکل سفید

قیمت الکل 96 درصد هر لیتر قیمت الکل 70 درصد

44500                            39500

روش تولید الکل

.روش اول  سنتی در همان ابتدای خط تولید وقتی مواد اولیه وارد دستگاههای تقطیر می شوند وقتی برای به درجه بندی خلوص برسد با تشخیص متخصص به رسیدن درجه96 میتوان از این نوع استفاده کرد و اگر در این زمان این نوع ماده را در دستگاه باقی بماند به خلوص های بالاتر می رسد.

 

در روش دوم سنتزی از گازهای شیمیایی که در کشورهای خارجی بیشتر از مواد شیمیایی الکل را به دست می آورند اما در ایران از مواد کشاورزی نظیر ملاس چغندرقند یک محصول ارگانیک و بدون ضرر را تولید می کنیم.

خرید اتانول ۲۰لیتری

بعد از به دست آوردن الکل اتانول96 درصد نسبت یک به سه آب مقطر یعنی اگر به طور مثال 600سی سی  الکل96 درصد باید به 200 سی سی آب مقطر ترکیب شود و 800 سی سی الکل 70 درصد به دست می آید.

 

انواع استفاده از الکل اتانول70درصد

در مراکز درمانی ،بیمارستان برای ضدعفونی کردن محیط و دست ها

برای تولید پد الکلی

اگر شما دنبال قیمت الکل ضد عفونی کننده 70درصد با کیفیت بالا و ارگانیک هستید میتوانید با شماره تلفن های پایین صفحه در واتساب قیمت بگیرید.

روش تولید الکل ضد عفونی کننده

ابتدا در کارخانه با استفاده از بهترین تجهیزات آزمایشگاه و نیروی متخصص الکل طبی و همچنین مواد کشاورزی مانند ملاس چغندر قند و دستگاههای تقطیر پیشرفته الکل طبی 96 درصد تولید می شود سپس به مقدار سه به یک الکل 96درصد آب مقطر ترکیب می شود تا الکل 70درصد تولید شود.

خرید الکل طبی

انواع استفاده از الکل 70

در مراکز درمانی ،بیمارستان برای ضدعفونی کردن محیط و دست ها

برای تولید پد الکلی

فرق الکل طبی 70با متانول

اولین راه تشخیص این دو نوع الکل رنگ شعله ی آن است که رنگ شعله ی متانول سفید یا همان زرد رنگ است و رنگ شعله ی الکل 70 آبی است.

 

دومین تفاوت در نقطه‌ی جوش این دو نوع محصول است در اتانول 96 در دمای پایین 78درجه به جوش ولی متانول در دمای 655 درجه سانتی گراد به جوش می آید به همین خاطر از الکل 96درصد برای تولید ضدیخ استفاده می‌کنند.

 

فرمول الکل اتانول CH3CH2OH و نیمه قطبی است.فرمول الکل متانول CH3OH قطبی و به الکل چوب بینوا و متیل الکل معروف شده است.

 

متانول یک نوع الکل شیمیایی است و استفاده از این ماده بیشتر در صنعت لاک سازی و رنگسازی و تهیه پلاستیک و مواد منفجره است پس در زمان استفاده از این ماده باید بسیار مراقب باشید.

 

الکل طبی 96 درصد و 70درصد از مواد کشاورزی بسیار ارگانیک به دست می آید و قابل استفاده در ساختن سرکه و داروها است که برای مشتریان دارای مجوز این محصول ارایه خواهد شد.

الکل طبی 70

الکل 70درصد ضدعفونی کننده موثر

به‌طور کلی دو نوع ضد عفونی کننده وجود دارد.الکل70درصد که از مواد کشاورزی ملاس چغندر قند به دست آمده است و دارای کمی نرم کننده و گلیسرین و رنگ مجاز است و سریعترین ضد عفونی کننده برای از بین بردن ویروسها و میکروب ها است.

 

انواع ظروف بسته بندی الکل اتانول

با توجه به نیاز شما و نوع استفاده های مختلف از الکل 70 و 96درصد ما در این مرکز انواع بسته‌بندی و حتی فله موردنظر را مشتری تولید می کنیم.و قیمت نهایی محصول یا توجه نوع بسته بندی اعلام می شود و از درب کارخانه برای مشتریان عزیز ارسال می‌شود.انواع ظروف نگهدارنده این ماده میتوان از ظروف نیم لیتری،1،2،3،4،10،20لیتری استفاده کرد حتی ما در این مرکز به صورت فله به صورت حمل با تانکر برای مشتریان تولید داریم.

 

از لحاظ وزن الکل شما از مشاوران سوال می کنید من یک لیتر الکل سفارش داده ام ولی تقریبا 1 کیلو نیست جرا؟ در اینجا ما اینگونه پاسخ می دهیم از همان جایی که می دانید وزن الکل معادل 780گرم است.

خرید الکل اتانول ۲۰ لینری

پس در نتیجه یک لیتر الکل معادل یک کیلو نیست. شما با خرید بهترین نوع الکل ۷۰درصد یا همان الکل طبی به دست آمده از محصولات کشاورزی و با ترکیبات آلی و ارگانیک از کارخانجات تولید الکل در ایران هم از تولید ملی حمایت میکنید و هم یک محصول بسیار سالم تر از مواد شیمایی که در خارج از ایران تولید میشوند را با قیمت به صرفه به دست آورده اید.

 

شما با حمایت و خرید از تولید کننده الکل طبی داخلی به اقتصاد کشور بسیار کمک میکنید که در واقع به خودتان و همه‌ی اطرافیان کمک کرده‌اید تا از خریدن مواد شیمیایی مضر منصرف شوند و محصولات کشاورزی و ارگانیک بدون ضرر را خریداری کنند.

 

صادرات الکل اتانول

انواع الکل تولیدی در کشور به خاطر کیفیت عالی و ارگانیک بودن آن برای بیشتر کشورهای دنیا صادر می شود .

 

با توجه به اینکه این ماده یک ماده ضد عفونی کننده بسیار موثری است شما در زمان استفاده از این محصول باید نهایت دقت را داشته باشید و با فاصله 20سانتی متری به دست ها و محل مورد نظر اسپری کنید و حتما از ماسک استفاده کنید.

 

پیشنهاد ما همیشه استفاده از یک محصول با کیفیت و واقعی است این حرف در صنعت الکل سازی به این معنا است که وقتی صحبت از ضدعفونی کننده های بدون الکلی به میان می آید باید بفهمیم که الکلی در این مواد وجود ندارد تا میکروب ها را از بین ببرد .

 

کدام ماده سریع و به راحتی تمام محیط را برای من ضد عفونی می کند.بله خود الکل اتانول 70 درصد قدرت مبارزه با ویرروس های عفونی را دارد.

 

برای استفاده صحیح از الکل اتانول 70 درصد ارگانیک شما بابد هم از ماسک و هم با فاصله 20 سانتی متری به دست و سطوح اسپری کنید تا هیچ گونه حساسیتی به وجود نیاید.

 

در این سایت مرکزی را به شما معرفی می کنیم که برای خرید الکل سفید 70 درصد با کیفیت و قوی و بدون ضرر و کاملا ارگانیک محصول تولید خود را به شما عرضه می کند و در رابطه با قیمت ها و هر گونه سوال دیگر در این زمینه راهنمایی لازم را مشاوران ما انجام میدهند.خرید اتانول ۲۰ لیتری

نوع استفاده از اتانول ۲۰ لیتری

شما برای تهیه ضد عفونی کننده الکل برای جاهای مختلف از جمله بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی و حتی مراکز دندانپزشکی میتوانید از اتانول ۲۰ لیتری و با خلوص۷۰ درصد استفاده کنید.

شما مطمئن باشید وقتی به دنبال کیفیت عالی الکل می‌روید امکان دارد که از قیمت مناسب آن هم بهره مند شوید پس اگر این محصول را با کیفیت عالی و مرغوبیت بالایی میخواهید از قیمت پیشنهادی فروش منصفانه ای بهره میگیرید و همچنین مطمئن باشید که این محصول را از محل اصلی تولید دریافت میکنید.

 

خرید اتانول ۲۰ لیتریبرای قیمت الکل فله۹۶ درصد به صورت لیتری و حمل با تانکر از درب کارخانه انجام می‌گیرد.ما سعی می‌کنیم این محصول را در اسرع وقت برای مشتریان عزیز ارسال کنیم.

مزایای انواع الکل ۹۶ درصد و ۷۰ درصد

بر اساس استفاده های زیاد این نوع الکل در حجم های مختلف با نظر کارشناسان فروش ما و همچنین مراکز تولیدی و داشتن مرکز نگهداری این ماده،قیمت فله ای بسیار مناسب است.الکل اتانول ۹۶ درصد به خاطر داشتن خلوص بالا دارای خاصیت های مانند بدون بو بودن و حتی بدون تلخ کننده هست که اگر شما میخواهید به یک کیفیت عالی این محصول را تهیه کنید باید به جایی که دارای دستگاه‌های تقطیر پیشرفته است مراجعه کنید.خرید اتانول ۲۰ لیتری

ما در کارخانه تولید این ماده سعی کرده ایم از بهترین دستگاه های تقطیر و همچنین نیروهای متخصص و متعهد استفاده کنیم.همانا ما برای تهیه الکل ۹۶درصد از ملاس چغندر قند استفاده میکنیم تا یک ماده ارگانیک به دست بیاوریم تا شما در تهیه موادی که به الکل ۹۶درصد احتیاج دارید بهترین گزینه را انتخاب کرده باشید.

 

109

  1. سلام … سود آوری حاصل از صادرات انواع این محصول به رقابت پذیری صنایع و رعایت الزامات مبدا و مقصد دارد. تولید کننده محترم به خوبی به این نکته توجه کرده است.

  2. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید.

  3. سلام وقتتون بخیر ممنون بابط محصول خوب و با کیفیت من از الکل 70درصدتون استفاده کردم در آزمایشگاه و به همکاران هم توصیه میکنم خریداری کنن

  4. الکل لیتری مربوط به شیمی می باشد، در شیمی برای این الکل یک ساختار شیمیایی ساخته اند CnH2n+1OH‏ است از نظر شماره گروه جزو ترکیب مهم شناخته شده است زمانی که تنها الکل نام برده شده باشد به معنای اتانول شناخته می شود قابلیت فرار دارد بی رنگ با بوی بسیار تند می باشد. توسط تخمیر شکر موجود تولید می گردد که در عرق حیات نیز حس می شود. به عنوان یک عامل اعتیاد آور شناخته شده است همان طور که میدانید توسط زکریای رازی که یک پزشک ایرانی بود کشف شد. الکل یک پیوند هیدروژنی دارد درست مانند آب و به عنوان یک حلال شناخته شده است دومین حلال بعد از آب میباشد. ترکیب الکل با یک مواد به عنوان گندزدا هم شناخته می شود

  5. سلام وقت بخیر
    مجموعه شما با تولید اتانول ضدعفونی کننده بصورت وسیع معضل بزرگ کشور را در تهیه این محصول برطرف کرده بخصوص در زمانی که بیماری کرونا همه گیر شده بود تهیه کردن اتانول ضدعفونی کننده بشدت سخت شده بود

    • سلام وقت بخیر
      الکل تا زمانی که در ظروف مناسب و بسته‌بندی بسیار محکمی باشد میتوان از آن استفاده کرد ولی اگر درب آن باز باشد به اصطلاح الکل چون بسیار ماده ی فراری است سریع خشک میشود .

  6. سلام وقت بخیر
    من یه مرکز فیزیوتراپی دارم و مصرف الکل ضدعفونیم زیاد هست و خداروشکر با این سایت آشنا شدم و میتونم با قیمت مناسب خریداری بکنم
    حتی به همکاران هم پیشنهاد دادم بخرن?

  7. با عرض سلام و خسته نباشید ،من از این اتانول خریداری کردم برای ضدعفونی محیط ،خیلی خوب و با کیفیت است و بوی تند و ناخوشایند هم ندارد ،با خرید اینترنتی و آنلاین و بدون واسطه این اتانول با قیمت خیلی مناسب تری میتونیم تهیه کنیم ،تشکر میکنم از این مجموعه خوب و غنی که همیشه بهترین محصولات رو عرضه می دارد،امیدوارم همیشه در کسب و کارشان موفق باشند و بدرخشند

  8. سلام و درود
    ممنون از توضیحاتی که در سایت گذاشتید،
    از خریدام کاملا راضی بودم اتانول درجه یک
    پیشنهاد خرید میدهم به همه مصرف کنندگان عزیز

  9. سلام. وقت بخیر. وجود الکل در جامعه طی چند سال اخیر که ویروس کرونا شروع شده بود از واجبات وضروریات هر مکان وشخصی بود وبرنامه خرید الکل جهت ضدعفونی از آن دوره تا حال حاضر به صورت عادت درآمده است و وجود شرکت‌های به این صورت با فروش اینترنتی وحذف واسطه ها وقیمت مناسب این محصول باعث دلگرمی میباشد. از مجموعه آراد برندینگ ممنون که با عث این دلگرمی گردیدند. ممنون

  10. سلام خدمت تولید کننده محترم … در مقابل سیل واردات محصول مشابه بی کیفیت پر واضح است که در صورت ارائه کیفیت استاندارد می توان بازار داخلی را با قیمت و کیفیت مناسب اشباع کرد و صادرات ناشی از مازاد تولید باعث سود آوری و ارز آوری برای کشور خواهد شد. همچنین شبکه توزیع باید به نحو احسن دراطلاع رسانی و ارسال به موقع اقدام کنه تا رضایت حد اکثری مشتری رو فراهم بیاره. امیدوارم کم شدن قیمت تمام شده باعث کاهش کیفیت نشه … چون به شدت در دراز مدت باعث کم شدن حجم و ارزش فروش مجموعه میشه … رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت در تجارت مدرن در رده های بسیار پایینی قرار گرفته … پیروز و سربلند باشید.

  11. علاوه بر میزان حلالیت تینر، ویژگی‌ مهم دیگر تینر این است که سرعت تبخیر آن با سرعت تبخیر رنگ باید به صورت همزمان باشد تا بتوان کیفیت نهایی مطلوب تری کسب کرد.
    نقطه اشتعال در حقیقت پایین ترین درجه حرارتی می باشد که بخارات مایع با یک جرقه کوچک مشتعل می‌ شود. هر چه میزان نقطه اشتعال تینر بیشتر باشد به همان میزان خطر آتش‌سوزی نیز در مراحل استفاده و یا نگهداری کاهش می یابد

  12. سلام … جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

  13. اتانول ( Ethanol ) که با نام های الکل اتیلیک یا اتیل الکل شناخته می شود، یک الکل ساده با فرمول C2H5OH  است. اتانول یک مایع فرار ، قابل اشتعال و بی رنگ با بوی مشخص و خاصیت ضدعفونی کننده و نیز روان‌گردان است که ماده اصلی موجود در نوشیدنی های الکلی است.
    از آنجاییکه الکل اتیلیک به راحتی می تواند در آب و سایر ترکیبات آلی حل شود در طیف وسیعی از محصولات از جمله محصولات مراقبت شخصی و زیبایی از رنگ ها و لاک ها تا سوخت مورد استفاده قرار می گیرد.

  14. به دلیل خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی و قیمت خرید و فروش مناسب اتانول در بسیاری از ضدعفونی کننده های دست و دستمال های مرطوب پزشکی استفاده می شود.

    در موارد مسمومیت با اتیلن گلیکول یا مسمومیت با متیل الکل ، این ماده اغلب به عنوان پادزهر تجویز می شود

  15. سلام و خدا قوت
    روزتون بخییر
    بسته ی من رسید به دستم
    همه چی عالی بود
    کیفیت محصول بی نظیر بود .من این پیام را دادم که تشکر کنم اول از سایت خوبتون که شامل مطالب مفید و جامعی هست دوم از مشاوران فروش با اخلاق و حرفه ای تون که با خوش رویی رفتار میکنند و آدم ترغیب به خرید میشوند .
    سوم از محصول با کیفیتتون که عالی بود و در آخر هم از قیمت های منصفاته تون در این وضع بازار و تورم
    شما خیلی خوبید

  16. سلام و خدا قوت ممنون میشم که توضیحات جامعی درباره نحوه توزیع محصول تان در سزاسر کشور بدهید؟
    آیا بدون واسطه از درب کارخانه به بازار های محلی عرضه میشود؟ یعنی دلال ها حذف میشوند و قیمتمش مناسب است؟

    • سلام بله این محصول را بدون واسطه ما مستقیم از درب کارخانه برای شما به همه کشور ارسال میکنیم و قیمت آن با توجه به کیفیت بالای آن مناسب است.

  17. سلام وقتتون بخیر واقعا کیفیت الکل ها و محصولات شما خیلی بالاست همچنین مهم ترین چیزی که به چشمم اومد رفتار خیلی محترمانه شما با مشتری هاتون بوده همین روند رو ادامه بدین روز به روز پرفروش تر از روز قبل میشید مسلما

  18. از وقتی که شیوع ویروس کرونا تو کشور زیاد شده بود اکثر مردم تمامی جاهایی که در دسترس بود و احتمال می دادند که آلوده شده باشه با الکل و اتانول تمیز میکردند و همین موضوع هم الحمدالله باعث شده که این ویروس هر روز کمتر و کمتر بشه و مردم آسایش داشته باشند

  19. با سلام
    به دلیل خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی و قیمت خرید و فروش مناسب اتانول در بسیاری از ضدعفونی کننده های دست و دستمال های مرطوب پزشکی استفاده می شود.

    در موارد مسمومیت با اتیلن گلیکول یا مسمومیت با متیل الکل ، این ماده اغلب به عنوان پادزهر تجویز می شود

  20. سلام وقت بخیر من از این سایت اتانول ۲۰ لیتری خریداری کرده ام وخیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت اتانول ۲۰ لیتری خریداری کنید.

  21. با عرض سلام و خسته نباشید، وقت بخیر.
    ممنونم بابت اطلاعات مفیدی که درباره موارد استفاده و مزایای الکل ۹۶ و ۷۰ درصد اراٸه کردید.
    سپاس از سایت و مجموعه خوبتون بابت تولید و فروش اتانول ۲۰ لیتری با کیفیت و قیمت عالی.
    لطفا قیمت رو هم درج بفرمایید.
    خرید این محصول رو از این مجموعه پیشنهاد میکنم

  22. عرض ادب و احترام دارم و خسته نباشید خدمت همه عزیزان و زحمتکشان در ارائه الکل اتانول ۲۰ لیتری من خیلی دنبال این الکلهای با خلوص ۷۰ درصد میگشتم که خوشبختانه سایت شما به من معرفی شد و ممنونم از توضیحات کامل که در مورد محصولاتتون و این الکل ها ارائه کردید لطفاً قیمت ها رو هم بفرمایید.

  23. عرض سلام و درود و ادب و احترام دارم خدمت همه عزیزان در ارائه الکل های خلوص بالا و به نظر من بهترین ضدعفونی کننده در مقابل ویروس ها و باکتری ها الکل های اتانول هستند اونجا هم که مقداری قیمت ها پایین بیاید که بتونیم به جای الکل های بی کیفیت و ضدعفونی کننده های تقلبی از اتانول ها استفاده کنیم ممنون درود بر شما

  24. سلام و خسته نباشید.
    نمایندگی های شما فقط در تهرانن؟ لطفا یک شماره تماس بدید تا راحت تر با شما تماس بگیریم و سوالات لازم را بپرسیم. من در بندرعباس زندگی می کنم و نمی خوام هزینه ارسال بارم زیاد بشه

  25. سلام وقت بخیر . ..مطالبی ک از اتانول ۲۰ لیتری خوندم واقعا مورد قبول پزشکان هم بوده و این به خرید محصول کمک میکنه خیلی ممنون ک این همه مطالب با ارزش رو دراختیارمون میزارین

  26. سلام اتانول ماده ضد عفونی بسیار مناسب هست که علاوه بر ضد عفونی مراکز بهداشتی بهترین ماده برای ضد عفونی مدارس و پیش دبستانی ها قبل از آغاز به کار قبل از هر دوره تحصیلی میباشد و به این شکل از خیلی از بیماری‌ها برای کودکان جلوگیری می‌شود

  27. باسلام.
    از اتانول های ۲۰لیتری برای ضدعفونی کامل آموزشگاه خریدکردیم هم قیمت مناسب وهم مقرون به صرفه تراز نمونه های مشابه تو بازار هست.کیفیت هم بسیارعالی.تشکراز
    معرفی محصول خوبتون دراین سایت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.